Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mlha
Volkova, Zoya ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt „Mlha” představuje vizuální vyprávění na pomezí 2D digitální hry a interaktivní animace. Virtuální prostor se zde tematicky pohybuje mezi klíčovými slovy jako je sen, spánek, limbo, fáze smutku, fáze umírání. Následně je zpracovává formou metafory za pomoci neexistující krajiny s konkrétními prvky (stromy, rostliny a další). Cesta krajinou, cesta mlhou. Součástí pohybu virtuálním prostorem je zde průzkum lineárního vypravení v čase.
ENOUGH
Giertlová, Elena ; Smetana, Matěj (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Project deals with the development of a 2D, roleplaying videogame for the computer platform. Theoretical part of the thesis is focused on background of pixelart in videogames, as well as game and storytelling cliche, while both of these aspects are used in the final project. Practical part is the design of characters, enviroment and scenes, and the complete realization of a prototype for pixelart videogame named ENOUGH, with the visual of retro games for old platforms. Its story is being shown as a cliche as well, though with the strong symbolism refering to authors psychique and on the mental health or memories.
Cestování časosběrem
Sodomková, Natálie ; Smetana, Matěj (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt „Les” s pracovním názvem „Cestování časosběrem“ je jednoduchá 2D digitální hra, v žánru adventur, zasazená do reálného prostředí Vodárenského lesa u Svitav. Obsah se dotýká tématu pohádek, folklóru, času, magického realismu i osobní mytologie. Cílem práce je, pomocí autorské stylizace námětu i grafického zpracování, vytvořit specifickou atmosféru interaktivního prostředí. Tento postoj se skrze použití média digitální hry pojí s experimentem, a klade si otázku, do jaké míry lze skrze interakci subjektivní atmosféru přenést.
FPS
Konečný, Dominik ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Obsahem mé práce je vytvoření prototypu hlavních herních systémů digitální hry v žánru FPS (first person shooter). Samotným cílem je tak na jednu stranu naplnění žánrových konvencí a navázání na historii daného žánru, na druhou stranu snaha o hledání nových přístupů, jak jednotlivé prvky zpracovat především z hlediska samotného designu, vzájemné provázanosti a  intuitivnosti ovládání. Dílčí systémy, které v návrhu a prototypu zpracovávám, jsou především pohybový a soubojový model, tedy možnosti a způsoby hráčova pohybu a střelby v návaznosti na nepřátelé, jejich schopnosti a umělou inteligenci. Dále také s tímto související způsob předávání informací pomocí imerzivního uživatelského rozhraní ve formě hráčových rukou a předmětů. V rámci práce se věnuji jednotlivým prvkům herního systému, v krátkosti popíši jaké je jejich místo a důvod v rámci celku a jak se k nim nejčastěji v rámci herního vývoje přistupuje. Následně se budu věnovat tomu, jak jsem k designovému a technickému řešení těchto prvků přistupoval já.
erLett
Jenikovský, Daniel ; Kudělka, Vladimír (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
V mojej bakalárskej práci experimentujem s cieľom vytvoriť autorský vizuálny jazyk vo forme 3D obrazu vykresľovaného v reálnom čase. Do vizuálu neskôr pridávam zvukovú a hudobnú zložku a vytváram herné mechaniky. V práci sa vzdávam existujúcich spôsobov a implementácií štylizovania v 3D vykresľovaní a vytváram nový jazyk, založený na násobení farebných plôch a línií. Pri tvorbe zvukovej stránky vychádzam zo šumu ako zdrojového signálu, ktorý je následne používaný v rôznych typoch syntézy. Všetky prvky sú tvorené s témou autoportrét.
Movement
Rišiaňová, Zuzana ; Janoščík,, Václav (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomový projekt Move je jednoduchá 3D digitálna hra v žánrovej typológií platformových hier konkrétne atmosfericko-meditatívneho charakteru s prvkami walking simulátora z pohľadu tretej osoby (TPS). Jej interaktívny obsah sa odvíja od tém, ako sú portréty, maliarskosť, putovanie, meditácia a osobná mytológia. Autorskou štylizáciou námetu a grafickým spracovaním si kladiem za cieľ vytvoriť hrateľný prototyp digitálnej hry obsahujúcej interaktívne prvky, ovládateľnú postavu s menom Mo a atmosferické prostredie levelov, cez ktoré hráč prechádza. Pomocou média digitálnej hry by som chcela poukázať na možnosti komunikačných prostriedkov, ktoré ponúka v rámci umeleckého sveta.
Nav
Serebrianska, Daria ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je vytvoření počítačové hry žánru platformy s názvem „Nav“. Práce zkoumá fáze tvorby hry i postavení her v současném umění. Účelem práce je vytvořit hru založenou na slovanské, zejména ukrajinské, mytologii.
Šedý muž
Haraším, Richard ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
V Šedém muži se zaměřuji na vývoj autorské digitální hry v žánru point & click adventure z pozice sólo vývojáře a snahy vytvořit tak všechny segmenty hry svépomocí. Především hledáním syntézy tématiky osobnosti sériového vraha z pohledu první osoby a herního zážitku, který je zprostředkován převodem 3D prostoru do 2D uzavřeného světa, kde přes různé omezení pohybu hráče, herní mechaniky a interaktivity pouhým klikáním myši se snažím o specifický design pohybu hlavní postavy a s ním spojené ovládání. Cílem práce je zprostředkovat tyto nové přístupy v interakci s prostředím a samotným tématem hry. Paralelním cílem je také připravit plně hratelnou verzi hry.
Využití hry Minecraft ve výuce chemie
Mrvová, Marie ; Míka, Luděk (vedoucí práce) ; Martínek, Václav (oponent)
Cílem bakalářské práce je představit digitální hru Minecraft Education jako didaktický prostředek ve výuce chemie. Teoretická část se zabývá problematikou zapojení digitálních her do vzdělávání, zejména do výuky přírodních věd. Vymezuje pojmy a uvádí výhody a nevýhody, které jsou s implementací digitálních her do výuky spojeny. Stručně zmapována je rovněž historie vývoje digitálních her a digitalizace vzdělávání u nás. V rámci praktické části je představena hra Minecraft Education. Jsou popsány nástroje a funkce, které umožňují její využití v hodinách chemie. Je prozkoumán její vzdělávací potenciál a naznačena úskalí, která jsou s jejím zapojením do výuky spojena. Klíčová slova digitální hra, videohra, počítačová hra, vzdělávání, game-based learning, výuka chemie, Minecraft Education
Vertikální level design
Mrkus, Matyáš ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vývoj herního prostoru pro skupinový ateliérový projekt, jejímž výstupem je hratelný prototyp herní trasy. Zabývá se designem z hlediska vertikality spjaté s maximálním využitím minimálního prostoru. Snaží se svým přístupem vyvrátit vlastnosti jako je lineárnost a plochost, dále identifikovat a definovat principy navádění hráče ve vztahu k působivému hernímu zážitku. Jejím cílem je najít metodu pro konzistentně efektivní navrhování a trasování herního prostoru pro žánr singleplayer FPS hry a aplikovat ji na hratelném prototypu ateliérového projektu. Pro identifikaci principů byla využita analýza případové studie herního titulu “Dark Souls" (FromSoftware, 2011), jejíž poznatky jsou následně vypsané v přehledném seznamu aplikovatelném na libovolný herní projekt.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.